Click Fraud Protection
ARLI - Produse Curatenie Profesionale - Uscatoare Maini, Odorizante, Cosuri Gunoi, Detergenti Profesionali
0 produse - 0 leiCoș

Faci parte din personalul de conducere a unui hotel? Iata CUM sa te pregatesti in noul sezon!

8 Martie 2019

Atat imaginea, cat si serviciile unui hotel sunt factorii care cantaresc cel mai mult in decizia luata de orice turist atunci cand isi alege locul de cazare. Daca iti doresti sa ai succes in industria HoReCa, trebuie sa tii cont de orice aspect pentru a face sederea oaspetilor cat mai placuta si confortabila, iar acestia isi vor aminti, cu siguranta, de hotelul tau si vor reveni de fiecare data cand au ocazia.

Acesta este, de fapt, si obiectivul principal care ar trebui sa se afle pe lista ta: ca toti cei care rezerva si petrec o perioada in hotelul pe care il conduci sa recomande si altora serviciile de care au avut parte si sa aleaga, intr-o calatorie viitoare, acelasi loc de cazare.

In sezonul ce urmeaza, pentru a atinge succesul pe care ti-l doresti, poti face cateva schimbari sau upgrade-uri care vor fi, cu siguranta, pe placul clientilor tai. Investitia initiala se va dovedi a fi foarte utila si, in timp, va aduce afacerii un profit semnificativ. Citeste in continuare pentru a afla care sunt criteriile si ariile de interes carora trebuie sa le acorzi o atentie sporita.

1. Igiena hotelului

Nimic nu este mai important decat igiena, in orice tip de local sau cazare in regim hotelier. Acesta este unul dintre primele lucruri pe care le vor observa oaspetii tai, asa ca fiecare incapere trebuie sa respecte standarde inalte de curatenie.

Este necesar ca hotelul tau sa dispuna de aparate profesionale de curatare, cu care personalul specializat sa isi desfasoare activitatea cu eficienta, usurinta si cu o mai mare rapiditate. Printre acestea, se numara:

Tot la acest capitol, este recomandat sa te asiguri ca asternuturile, prosoapele si orice alte elemente textile cu care clientii intra in contact sunt curate si placute la atingere. Acestea trebuie schimbate obligatoriu dupa fiecare oaspete, ori la cerere.

Baile camerelor de hotel trebuie sa fie dotate cu toate accesoriile utile, printre care: suport pentru prosoape, uscator de par, cosuri de gunoi, odorizante. De asemenea, este important ca, in baile de pe holuri, sa existe dispensere de hartie ori uscatoare de maini profesionale, cosuri de gunoi, ca dozatoarele de sapun sa nu ramana niciodata goale, iar igienizarea sa fie facuta cu aceeasi frecventa ca in cazul incaperilor in care sunt cazati clientii.

Nu uita de produse! Se obisnuieste ca fiecare client sa primeasca, in pretul camerei, produse de baza pentru igiena. In general, acestea sunt: sapun pentru maini, gel de dus, sampon pentru par. Daca vrei sa te deosebesti de competitorii tai, poti oferi in acelasi pachet pasta de dinti, balsam pentru par si o mica lotiune de corp, dar si halate si papuci de baie. In mod ideal, nu trebuie sa alegi cele mai ieftine produse, ci, mai degraba, unele ale carui raport calitate-pret este satisfacator atat pentru afacere, cat si pentru oaspetii tai. Acestia vor aprecia, garantat, investitia ta in detaliile care conteaza.

2. Confortul incaperilor

Chiar daca timpul petrecut intr-o camera de hotel este limitat, clientii trebuie sa se bucure de confort in orice moment. De obicei, turistii isi doresc sa aiba parte de o odihna satisfacatoare, pentru a avea energia necesara de a profita de vacanta. Pentru a le asigura acest lucru, este indicat ca paturile sa fie comode, saltelele in stare foarte buna, iar asternuturile curate, fabricate din bumbac de calitate, placut la atingere.

In plus, camera de hotel trebuie sa fie dotata si cu alte lucruri utile, care contribuie la confortul oaspetilor si la impresia generala asupra cazarii: fotolii si scaune confortabile, televizoare, cuverturi, perne ori pilote de rezerva (mai ales in sezonul rece), perdele si draperii, un dulap spatios in care isi pot aseza hainele, o canapea (in cazul in care incaperea are dimensiuni mari) si o masuta de cafea.

Temperatura trebuie sa fie cea ideala, tot timpul, iar camerele aerisite si bine luminate.

3. Sporirea sentimentului de siguranta

Clientii trebuie sa simta, in permanenta, ca atat ei, cat si bunurile lor, se afla in siguranta pe tot parcursul sederii. Daca, camerele din hotelul pe care il conduci nu sunt dotate cu seifuri, in acest sezon, trebuie sa iei in considerare investitia in aceste obiecte extrem de utile. Mai mult decat atat, usile de la intrarea in incaperi trebuie sa dispuna de un sistem de inchidere foarte eficient, care elimina riscul intrusilor. Acelasi lucru este valabil si in cazul usilor catre balcon.

Tot in domeniul sigurantei, hotelul trebuie sa aiba sisteme de supraveghere care functioneaza non-stop, dar si sisteme de alarma pentru incidente periculoase, cum sunt incendiile. Toate informatiile pentru cazuri de urgenta trebuie sa existe in fiecare camera, intr-un loc vizibil.

4. Serviciile si ofertele

Este de la sine inteles ca, pentru buna functionare a business-ului, serviciile sa respecte cele mai inalte standarde de calitate, in toate aspectele. Insa, pentru a atrage mai multi clienti in acest sezon, poti stabili o strategie foarte eficienta, apeland la diverse oferte promotionale. Cateva dintre cele mai populare sunt:

  • trei nopti de cazare oferite la pretul de doua;
  • o sesiune de spa inclusa in pretul camerei;
  • produse oferite gratis clientilor la instalare, precum o sampanie, fructe sau dulciuri
  • petreceri tematice;
  • activitati de entertainment pentru copii .

Poti pune la dispozitia clientilor aceste oferte in functie de perioada, gradul de ocupare al hotelului, categoria in care acesta se incadreaza (1,2,3,4 sau 5 stele) si asa mai departe.

Trebuie mentionat faptul ca, un restaurant in cadrul hotelului, cu program prelungit, este un criteriu destul de important, care cantareste greu in alegerea locului de cazare. Unul dintre serviciile pe care majoritatea cazarilor in regim hotelier le ofera, de care, insa, foarte multi turisti se declara nemultumiti, este micul dejun. Un sfat al specialistilor HoReCa este sa oferi clientiilor tai, de dimineata, un bufet suedez. Astfel, fiecare persoana isi va putea alege preparatele favorite si va fi satisfacuta de numeroasele alternative pe care le are.

5. Elementele de decor

Nu in ultimul rand, poti aduce imbunatatiri felului in care arata hotelul, in general, si camerele, in special. Turistii cauta locuri de cazare care sa le dea sentimentul de "acasa", chiar si pentru cateva zile. Aspectul este foarte important la acest capitol.

Nu este obligatoriu sa investesti in obiecte de arta, tablouri numeroase si asa mai departe. Este recomandat, insa, sa alegi piese de mobilier de calitate, decoratiuni putine, dar care sa fie in armonie cu restul amenajarii si o paleta de culori simpla, dar placuta.

Decorul nu trebuie sa fie unul aglomerat, cu o atmosfera sufocanta. Este o greseala sa inghesui intr-o incapere de mici dimensiuni foarte multe obiecte, pentru a dovedi clientilor tai ca hotelul este bine dotat.

Poti apela la serviciile unui designer de interior daca iti doresti sa renovezi si sa reamenajezi camerele, iar acesta iti va da cele mai bune solutii si sfaturi tinand cont de marimea incaperilor, bugetul tau si felul in care iti doresti sa arate rezultatul final!

Daca job-ul tau este in cadrul unei echipe de conducere al unui hotel, stii deja ca acesta vine la pachet cu responsabilitati, dar si un grad mare de satisfactie, atunci cand lucrurile se indreapta intr-o directie foarte buna. Tu ai puterea de a lua cele mai benefice decizii pentru afacere si, tinand cont de cele mentionate mai sus, te poti asigura ca vei avea parte de cel mai bun sezon de pana acum!


Sursa foto: www.storyblocks.com


Portofoliu clienti
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
ARLI CO

Vitan Business Center
Str. Brânduşelor 2-4, sector 3, Bucureşti
Tel: 021/ 320.63.64; 0742 176 622
office@arli.ro
vanzari@arli.ro

Copyright © 2017 ARLI CO SRL. Toate drepturile rezervate. Termeni și condiții Design web și programare. Web hosting.