Click Fraud Protection
ARLI - Produse Curatenie Profesionale - Uscatoare Maini, Odorizante, Cosuri Gunoi, Detergenti Profesionali
0 produse - 0 leiCoș

9 tehnici de eficientizare a timpului si costurilor în 2019 pentru managerii HoReCa

8 Martie 2019

Atat imaginea, cat si serviciile unui hotel sunt factorii care cantaresc cel mai mult in decizia luata de orice turist atunci cand isi alege locul de cazare. Daca iti doresti sa ai succes in industria HoReCa, trebuie sa tii cont de orice aspect pentru a face sederea oaspetilor cat mai placuta si confortabila, iar acestia isi vor aminti, cu siguranta, de hotelul tau si vor reveni de fiecare data cand au ocazia.

Acesta este, de fapt, si obiectivul principal care ar trebui sa se afle pe lista ta: ca toti cei care rezerva si petrec o perioada in hotelul pe care il conduci sa recomande si altora serviciile de care au avut parte si sa aleaga, intr-o calatorie viitoare, acelasi loc de cazare.

In sezonul ce urmeaza, pentru a atinge succesul pe care ti-l doresti, poti face cateva schimbari sau upgrade-uri care vor fi, cu siguranta, pe placul clientilor tai. Investitia initiala se va dovedi a fi foarte utila si, in timp, va aduce afacerii un profit semnificativ. Citeste in continuare pentru a afla care sunt criteriile si ariile de interes carora trebuie sa le acorzi o atentie sporita.

Spre deosebire de un antreprenor care urmareste sa minimizeze pierderile, un manager bun este acela care stie sa vaneze oportunitatile si sa maximizeze profitul in cele mai eficiente cai posibile. Facand abstractie de estetica si amenajare, principalii factori care contribuie la gestionarea demersului unui hotel, restaurant sau a unei cafenele, constau in mare parte in eficientizarea conturilor inevitabile pentru a aduce profit.

Sursă: asicentral.com

Intr-o astfel de industrie, pe langa serviciul oferit, curatenia reprezinta unul dintre cei mai importanti factori care contribuie la satisfactia clientilor, precum si imaginea intreprinderii. Pe langa acest lucru, cel mai elocvent cost care sta la baza tuturor cheltuielilor indirecte, este reprezentat de catre gestionarea consumului de energie si apa.


1. Eficientizarea consumului de energie

Minimizarea consumului de energie, indiferent de categoria de afacere din cadrul acestei industrii, are un impact imediat asupra profitului. Logic este faptul ca, pe masura ce sunt folositi mai putini kW de energie, acest lucru se vede imediat pe factura si in cele din urma in bilant. Investitia pe termen mediu pe care acest lucru o presupune, de exemplu, chiar si ceva minor ca o serie de uscatoare de par hoteliere, dozatoare de sapun sau uscatoare de maini poate sa aiba efecte asupra eficientei pe termen lung. Dar, de asemenea, un alt aspect pozitiv este faptul ca aceasta eficientizare a energiei determina un PR foarte bun.

1.1 Realizati un profil printr-un audit

Este foarte important sa fiti la curent cu cantitatea de energie consumata pe luna. Tocmai de aceea, evidentierea progresului printr-un grafic a consumului pe parcursul lunilor poate constitui pentru dumneavoastra un punct de referinta valid si real.

De asemenea, puteti astfel sa faceti o medie, frecventa sau chiar sa verificati indici de corelatie intre luni si cantitatea de energie consumata.

1.2 Setati o serie de obiective si puncte de referinta

Milestone, Benchmark, Target, toate acestea sunt cuvinte extrem de reprezentative pentru zilele de astazi. Pentru orice manager, aceste lucruri s-ar traduce prin setarea unor referinte ca de exemplu:

  • Daca timp de un an, un hotel montan consuma aproximativ 320 de kWh/an si va doriti ca in urmatorii trei ani, pana in 2022, consumul sa ajunga la 240 kWh/an. Cum procedati?
  • Va puteti folosi aici de notiunile de management de proiect, unde ceea ce este scris mai sus poate fi un obiectiv S.M.A.R.T.

1.3 Faceti cunoscut personalului progresul si situatia actuala

Feedback-ul este metoda perfecta si deloc costisitoare atunci cand vreti sa determinati oamenii sa puna in aplicare o serie de idei. Mai exact, atunci cand detineti deja rapoarte cu privire la consumul de energie din hotelul sau restaurantul pe care il gestionati, ar fi foarte bine sa comunicati datele esentiale angajatilor, tocmai pentru ca acestia sa ia la cunostinta ce masuri vor fi necesare pentru reducerea costurilor.


2. Mentenanta si menajul

Intr-un fel sau altul, intreaga industrie HoReCa este sustinuta si pusa in functiune de catre personalul care se ocupa de menajul incaperilor. Acest lucru se intampla datorita faptului ca intregul scop al activitatii acestei industrii se concentreaza asupra confortului si bunastarii oaspetelui. Astfel, eficientizarea in acest caz tine, in cele din urma, mai mult de ceea ce omul nu mai este capabil sa faca: automatizarea.

2.1 Echipamentul de curatenie

Timpul este vizibil redus atunci cand munca depusa este mai usoara. Tocmai de aceea produsele de curatenie profesionale reprezinta primul lucru pe care trebuie sa il aveti in vedere, odata ce apare problema eficientizarii timpului si costului in ceea ce priveste menajul.

  • Carucioare hoteliere - acestea permit deplasarea rapida si fara efort a produselor de curatenie, astfel se poate acoperi o suprafata mare intr-un timp cat mai scurt.
  • Cosuri de gunoi, containere si pubele - cu siguranta nimeni nu ar vrea sa vada un cos de gunoi de proasta calitate care strica total aspectul camerei, mai ales sa fie nevoit sa-l curete.
  • Lavete profesionale - materialul bun pentru curatare va scuteste de reprosuri si va aduce recomandari bune pentru nivelul curateniei, spre deosebire de fibra abraziva care mai mult strica.
  • Mopuri profesionale - traficul mare de oameni aduce murdarie greu de curatat pentru produsele obisnuite, asa ca mult mai bine este sa investiti in ceva sigur si pe termen lung.

2.2 Dispozitive de curatare

Obiectivul principal spre care va trebui sa va indreptati privirea in cele din urma este tehnologia, care va va permite sa scurtati drastic efortul si resursele pentru a mentine curatenia la cele mai bune standarde.

2.3 Agentii si chimicalele

Cu siguranta, pe langa faptul ca va doriti ca vasele si suprafetele murdare sa fie curatate numaidecat,, toxicitatea este un alt motiv pentru care alegerea unor astfel de produse trebuie facuta cu maxima atentie.

  • Detergenti de vase - pentru ca nu au componente toxice, ceea ce inseamna ca nu reprezinta un risc pentru piele, aceste produse profesionale sunt caracterizate de siguranta.
  • Detergenti si degresanti profesionali - cu astfel de produse, noriul, grasimea si petele chiar nu trebuie sa mai reprezinte o grija.

3. Măsuri de eficientizare a consumului de apa

Un alt aspect extrem de ignorat si neglijat este consumul de apa, care aduce cu sine un cost urias. Acest lucru nu doar ca adauga sume aditionale la facturi, dar contribuie neincetat la poluare si la deteriorarea calitatii apei in general. Aspectul din urma poate reprezenta o oportunitate ideala de a crea publicitate si PR pozitiv pe aceasta tema.

3.1 Masuri absolut necesare

Acestea reprezinta modalitatile la care puteti recurge pentru a avea un efect imediat. Tinand cont ca in majoritatea afacerilor din industria HoReCa, peste un sfert din consumul total de apa este realizat de catre uzul domestic si toalete, exista o serie de solutii la care puteti recurge pentru a minimiza risipa de apa cu pana la 20%.

  • Optati pentru eticheta Watersense la robinete sau capete de dus pentru a reduce considerabil volumul de apa pierdut la utilizare.
  • Folositi-va de automatizare, precum un colac de WC automat care sa asigure atat igiena, cat si folosirea unei cantitati de apa optime.

3.2 Metode de reducere a costului

Acestea nu au acelasi nivel de imperativ precum lucrurile de mai sus, dar este bine sa fie luate in considerare beneficiile pe care le pot aduce. Reducerea costurilor poate fi realizata, totusi, fara a ingradi oaspetilor confortul si senzatia de lux. Astfel, puteti sa tineti cont de cateva sfaturi precum:

  • Instalarea de contoare pentru a putea realiza ulterior un audit al consumului de apa;
  • Instruirea personalului cu privire la strategiile concepute;
  • Campanii cu flyere sau postere ingenioase care sa sugereze reducerea risipei de apa;
  • Implicarea clientilor sau a angajatilor in acest aspect.

3.3 Dispozitive utile

Toaletelor barbatesti le este specific pisoarul, care scuteste de nevoi mici in timp rapid, iar acesta poate fi prima tinta pentru reducerea consumului de apa. Pentru folosirea unui astfel de vas, fara apa, puteti opta pentru o sita odorizanta pentru pisoar, care nu doar ca elimina orice risc de stropire, dar si emana un miros placut si puternic pe o perioada foarte lunga de timp.

In concluzie, anul 2019 perpetueaza ideea automatizarii si folosirea tehnologiei pentru activitatile triviale, aspect pe care il puteti folosi in favoarea dumneavoastra. De asemenea, problema protectiei mediului si eficientizarea risipei inevitabile atrage o postura si o imagine pozitiva atat pentru angajati, clienti dar si fata de competitori. Asa ca, singurul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa indrazniti sa aduceti mereu ceva nou.
De asemenea, va puteti informa in legatura cu aceste teme, folosind aceste link-uri utile:


Portofoliu clienti
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
  • Portofoliu clienti Arli Co
ARLI CO

Vitan Business Center
Str. Brânduşelor 2-4, sector 3, Bucureşti
Tel: 021/ 320.63.64; 0742 176 622
office@arli.ro
vanzari@arli.ro

Copyright © 2017 ARLI CO SRL. Toate drepturile rezervate. Termeni și condiții Design web și programare. Web hosting.