Pentru clientii persoane fizice, in cazul in care veti exercita dreptul de retragere, este necesar sa ne anuntati la adresa de e-mail vanzari@arli.ro, cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Produsele comandate online de pe site-ul nostru se pot returna, fara prezentarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile de la data primirii efective a a cestora (pentru unele produse acordam termen de retur de pana la 2 ani conform specificatiilor din pagina produsului respectiv). Consumatorul are dreptul inainte de expirarea perioadei de 14 zile sa se retraga din prezentul contract, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele mentionate la art. 13 aliniatul 3 si art. 14 din O.U.G. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de cand a primit efectiv produsele comandate.

Taxa de livrare nu se returneaza.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si in ambalajul original. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data cand dumneavoastra v-ati manifestat decizia de retragere din contract si de la acceptarea returului.

Rambursarea contravalorii produselor se va face dupa primirea returului si verificarea produselor de catre operatorii nostri. In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgaraieturi, loviri, accesorii lipsa, socuri electrice, ne rezervam dreptul de a retine o parte din valoarea contractului. Suma va fi comunicata consumatorului dupa evaluarea operatorilor nostri.

Rambursarea efectiva se va face prin transfer bancar, in contul bancar al consumatorului titular de factura. Va rugam sa verificati integritatea coletelor in momentul primirii prin Fan Curier, in prezenta curierului, si pentru eventualele deteriorari sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare daune. Nu vom lua in seama reclamatiile ulterioare.

Pentru eventualele bonusuri primite pentru achizitionarea unu produs, reprezentand alte produse, va trebui sa returnati si articolele primite drept bonus.

Pentru persoanele juridice (acestea nu au calitatea de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu cererile de retur.

Nu se pot returna urmatoarele:

- Produse ce fac obiectul unor comenzi speciale la furnizori;

- Produse personalizate in conformitate cu cerintele consumatorului;

- Produse din gama dezinfectie si protectie, inclusiv sapunuri si detergenti care au fost desigilate de consumator.